Topsy turvy

Ik heb voor het eerst een topsy turvy gemaakt! Ik zie nog wel verbeterpuntjes en er zijn ook dingen die ik een volgende keer anders zou doen, maar ik ben best tevreden met het resultaat. De bovenste taart is afgesmeerd met chocolade ganache (ook voor het eerst, geef mij maar botercreme)Het bovenste taartje is ook gevuld met dezelfde chocolade ganache en aardbeienjam en verse aardbeien. De onderste taart is gevuld met aardbeienjam en aangevette slagroom met stukjes perzik. Dit is een heerlijke frisse vulling die erg favoriet is bij ons thuis!
Hier komen de foto's:


Reacties

  1. Numero Uno!
    Het is heel leuk als je talent hebt om zoiets moois te maken:)Heel erg leuk om te zien en samakt lekker ook denk ik;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Taart met disney prinsessen en prinsessencupcakes.

Lilo and Stitch taart.