Sweet table Ariel Little Mermaid

Voor de zevende verjaardag van mijn nichtje Danique heb ik deze Ariel-taart gemaakt. De onderste taart was gevuld met bokkenpootjescreme en hazelnootcreme. De middelste taart was twee keer gevuld met stroopwafelcreme. De bovenste taart is van piepschuim zodat deze bewaard kan blijven!
Mijn zus heeft alle andere lekkernijen op de tafel verzorgd. (cupcakes, versierde pringlechipsdoosjes, flesjes water, snoepjes etc.) Alle zeemeeermin- decoraties heeft zij ook zelf gemaakt, de andere decoraties had ik al eerder gemaakt om mijn klas (ik ben leerkracht basisonderwijs) aan te kleden dus dit kwam nu mooi van pas.
Het was een prachtig geheel en mijn nichtje was er erg blij mee!

 


 
 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Taart met disney prinsessen en prinsessencupcakes.

Lilo and Stitch taart.